PRESENTACIÓ


  • Hem dic Andrea i tinc 12 anys.M'agrada molt llegir i montar a cavall. No m'agrada estudiar ni jugar a futbol .Aquest curs he entrat a l'institut i he trobat una gran diferencia amb l'escola a on anava.

  • Estic molt contenta amb els professors d'aquest curs i espero que ells també ho estiguin.El català és la meva llengua materna i m'agrada molt.

  • Apart del català també parlo l'italià i el castellà.Ara estic aprenent l'anglés i el francés peró encara no els domino molt bé.

3 comentaris:



Isasignes_vidasaludable ha dit...

Hola Andrea!
MOlt bona descripció que has fet!
Isa

[.....Maria!!.....] ha dit...

molt be andrea te has animat a posar algo, sense bergonya animat es molt divertit i no te'n oblidis pasar per els meus 4 blogs son deures per dilluns !!!
XDDD

ViceenT ha dit...

Hola!
andrea soc en vicent ya veig que tas currat es teu blog, Bueno ara ya te posat un missatge osiga que are tu men tens que posar un.
XDXD